2025 жылғы 27 қарашада Қарағанды университетінде оқытушы-профессорлар құрамына арналған психологиялық тренинг өтті. Тренингтің мақсаты – психикалық өзін-өзі реттеудің практикалық дағдыларын дамыту, стресске төзімділікті арттыру және педагогикалық қызметкерлердің психофизиологиялық әл-ауқатын нығайту. Жұмыс барысында эмоционалдық күйіп қалудың алдын алудың және кәсіби тұрақтылықты сақтаудың заманауи тәсілдері қаралды. Қатысушылар стрессті басқарудың ғылыми негізделген әдістемелерімен, өзін-өзі реттеу әдістерімен, сондай-ақ ұжымдағы қарым-қатынастың тиімділігін арттыруға бағытталған практикалық құралдармен танысты. Ұсынылған әдістер кәсіби қызметтің сапасын жақсартуға, ресурстық жағдайды қалыптастыруға және қолайлы академиялық ортаны құруға бағытталған. Іс-шараны Адами ресурстарды басқару департаменті ұйымдастырып, университеттің психологы Ж.А. Абдина өткізді. Университет кадрлық әлеуетті қолдауға және дамытуға, қызметкерлердің әл-ауқатын нығайтуға және жайлы еңбек жағдайларын қалыптастыруға бағытталған бағдарламаларды іске асыру бойынша жұмысты жалғастырады.
«Қазақстан: цифрлық тізілімдерден интеллектуалды шешімдерге – мемлекеттік басқаруды трансформациялау стратегиясы» атты халықаралық қатысумен өткен өңірлік форум 2025 жылғы 26 қарашада Қазтұтынуодағы Қарағанды университетінде өтті.
Форум мемлекеттік органдар, жоғары оқу орындары, ІТ индустриясы, үкіметтік емес ұйымдар және ғылыми қауымдастық өкілдерін біріктірген маңызды алаңға айналды.
2025 жылғы 20 қарашада Қарағанды тұтыну одағы университетінде «Адам факторы мен жасанды интеллект: еңбек нарығында кім басым болады?» тақырыбында студенттік дебат өтті. Іс-шара Кәсіптік бағдар және жұмысқа орналастыру фестиваліне дайындық аясында ұйымдастырылды. Дебатқа белсенді студенттер қатысып, келешектің негізгі сұрақтарын талқылады: - кәсіби қызметте адамның рөлі сақтала ма, - әлде жасанды интеллект негізгі бәсекелеске айнала ма? Талқылау барысында қатысушылар жасанды интеллекттің білім беру, басқару, қызмет көрсету, креативті салалар және мемлекеттік секторға әсерін саралады. Сонымен қатар, адамға тән басты құзыреттер — сыни ойлау, эмоциялық интеллект, этика, бейімделгіштік және коммуникацияның маңыздылығы атап өтілді. Жюри студенттердің дайындық деңгейін, пікірталас жүргізу мәдениетін және дәлелді ой айта білуін жоғары бағалады. Дебат жеңімпаздары 3 желтоқсанда өтетін Карьера фестивалінде марапатталады. Бұл іс-шара студенттердің аналитикалық ойлауын, шешендік дағдыларын және кәсіби бағдарын дамытуға ықпал етіп, еңбек нарығының болашағы технология мен адами құзыреттер тоғысында қалыптасатынын көрсетті.
2025 жылғы 7 қарашада Қазтұтынуодағы Қарағанды университетінде ҰНПК қызметі аясында «Қазақстан Республикасының азаматтық іс жүргізу процесі: қазіргі жағдайы және даму бағыттары» тақырыбында қонақ дәрісі өтті.
Шақырылған спикер – Қарағанды облысының мамандандырылған ауданаралық экономикалық сотының төрайымы Гүлмира Төлеубайқызы Буебаева.
Дәріс барысында сот реформасы мен сот ісін цифрландырудың негізгі аспектілері қарастырылды: электрондық құжат айналымын енгізу, онлайн отырыстарды өткізу, автоматтандырылған жүйелерді пайдалану және құқықтық саладағы технологиялардың даму перспективалары. Спикер азаматтар мен заңды тұлғалардың құқықтарын сот арқылы қорғау тиімділігін арттыру және азаматтық іс жүргізу заңнамасының қазіргі үрдістері мәселелеріне ерекше назар аударды.
«Құқықтану» және «Сот және құқық қорғау қызметі» білім беру бағдарламаларының студенттері үшін бұл кездесу құнды тәжірибе болды. Олар сот жүйесіндегі цифрлық шешімдерді қолдану, олардың әділ сот төрелігіне қолжетімділік пен ашықтыққа әсері туралы сұрақтар қойып, практикалық білім алды.
Мұндай іс-шаралар университет пен сот органдары арасындағы ынтымақтастықты нығайтып, студенттердің кәсіби құзыреттілігін арттыруға және цифрлық трансформация жағдайында заңгер мамандығының рөлін түсінуге ықпал етеді.
2025 жылдың 5 қараша күні университетте Психология, педагогика және әлеуметтік жұмыс кафедрасының доценті, п. ғ. к. Кенжебаева С.К өткізген «ЖОО-ның оқу процесін геймификациялау» семинар-тренингі өтті. Іс-шара педагогикалық шеберлік мектебі аясында және университет пен колледждің жас оқытушыларының кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Тренинг барысында қатысушылар геймификацияны студенттердің ынтасын арттырудың және оқу процесіне қатысудың тиімді құралы ретінде пайдалану мүмкіндіктерін талқылады. Келесі мәселелерге ерекше назар аударылды: - ойын элементтерін әртүрлі пәндердің білім беру бағдарламаларына біріктіру; - адал бәсекелестік пен командалық өзара әрекеттесу атмосферасын құру; - жоғары білім беруде геймификацияны сәтті қолданудың практикалық мысалдары. Семинардың практикалық бөлігі - оқытушылардың өз пәндерінің ерекшеліктеріне бейімдей алатын ойын элементтері мен интерактивті тапсырмаларын әзірлеуді қамтыды. Қатысушылар студенттердің қызығушылығы мен белсенділігін дамытуға ықпал ететін білім беру ойындары мен құралдарын құру бойынша идеялармен алмасты. Аталған семинарды өткізу білім беру үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу бағытындағы маңызды қадам болды. Алынған білім мен практикалық дағдылар жас оқытушыларға оқу сапасын арттыруға және білімді игеру процесін серпінді және нәтижелі етуге мүмкіндік береді.