Тәжірибе түрі. Оқу тәжірибесі
Курс: 2.
Мақсаты:
Оқу тәжірибесі жоғары білім ордаларында білім алатын студенттерінің әртүрлі меншік формалары, озық кәсіпорындар, мекемелер мен ұйымдарда жүзеге асырылатын жоғары білікті мамандарды даярлаудың маңызды бөлігі болып табылады. Оқу тәжірибесі «Маркетинг» мамандығының жұмыс оқу жоспарына сәйкес жүргізіледі.
Оқу тәжірибесінің негізгі міндеттері мыналар болып табылады:
- коммерциялық қызмет пен маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқару бойынша 1-2 курс барысында алынған білімдері мен дағдыларын нығайту;
- жұмыс істеп тұрған сауда кәсіпорындарымен студенттердің танысуы (кез келген меншiк нысаны), сондай-ақ олардың маркетингтік қызметін талдау.
- коммерциялық кәсіпорындардың негізгі қызметімен танысу және олардың маркетингтік бағдарлану деңгейін бағалау;
Күтілетін нәтижелер:
- Арнайы пәндері меңгеру кезінде алынған теориялық білімді бекіту;
- таңдаған мамандық бойынша дағдылары мен өздік жұмыс жасай алу тәжірибесін шыңдау;
- кәсіпорынды басқаруды ұйымдастырумен танысу;
- басқару жүйесін маркетинг қызмет функцияларын зерттеу және бағалау;
- бизнес-үрдістің және ғылыми-зерттеу операциялар әдістерін иелену;
Тәжірибе түрі. Өндірістік тәжірибе
Курс: 3-4
Мақсаты: студенттердің оқу үрдісі барысында алған білімдерін нығайту, тәжірибелік дағдыларды алу.
- Кәсіпорынның (фирманың) маркетинг бөлімінің қызметі саласында тәжірибелік білім алу;
- кәсіпорынның маркетингтік қызметі туралы жоспарлары мен есептерімен танысу;
- Компанияның маркетингтік қызметі саласындағы мүмкін проблемаларды шешу үшін болашақ мамандарды даярлау.
Күтілетін нәтижелер:
- Компанияның ұйымдастыру жұмыстарымен, оның құрылымы, құрылымдық бөлімшелердің негізгі функцияларымен танысу;
- Кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыруды үйрену: бағалық, маркетингтік, тауарлық, коммуникациялық саясатын, маркетингті ұйымдастырудың ағымдағы жүйесіне сыни сипаттама беру және оны жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу;
- тікелей маркетинг бөлімінде немесе өзге де маркетингтік қызметтерде (сату бөлімі, жарнама бөлімі, баға бөлімі) жұмыс жасау;
- нарықтық зерттеулер, сауалнамалар, көрмелер, тұсаукесерлер, т.б. дайындау мен дамытуға қатысу;
- маркетинг қызметін ұйымдастыру мәселелері бойынша кеңестерге қатысуға;
Тәжірибе түрі. Дипломалды тәжірибе
Курс: 3-4
Мақсаты: Диплом алдындағы тәжірибенің мақсаты болашақ кәсіби жұмыс дағдыларын қалыптастыру үшін қажетті студенттердің кәсіби білімдерін, тәжірибесін, жеке қасиеттерін тереңдету болып табылады. Тәжірибенің негізгі мақсаты - таңдаған тақырыбына сәйкес соңғы біліктілігі бойынша дипломдық жұмысты дайындау және жазу үшін материалдарды жинау.
Диплом алдындағы тәжірибенің негізгі міндеттері мыналар болып табылады:
- жалпы білім беретін пәндерді меңгеру кезінде алынған маркетингтік білімдерді бекіту, кеңейту және жүйелеу;
- таңдаған мамандығы бойынша практикалық тәжірибесі бекіту;
- студенттер маркетинг саласындағы мен өзіндік зерттеулерді жүргізу дағдылары мен кәсіби құзыреттілігін арттыру;
- дипломдық жұмыс жазу үшін қажетті тәжірибелік материалдар жинау;
- дербес маркетингтік, басқару, өндірістік қызмет бойынша тәжірибелік әдістер мен дағдыларды меңгеру,.
Күтілетін нәтижелер:
Дипломалды тәжірибені өту нәтижесінде студенттің білуі тиіс:
- кәсіпорынның қызметін экономикалық реттеу;
- жаңа талаптарды айқындау және дамыту әдістері, әр түрлі тұтынушылық топтардың қажеттіліктерін құрылымында олардың рөлін бағалау;
- компанияның өнімі және байланыс саясатын дамыту тәсілдері;
- маркетингтік стратегиясын, тарату арналары және өнімді тарату жүйелері мен сатуды ұйымдастыру;
- басқару және басқару ұйымдастыру, оның құрылымы, стратегиялық және тактикалық міндеттері; жеке функционалдық бағыттарына сипаттама;
- жедел және стратегиялық жоспарлау және басқару принциптері;
- объектілерді, субъектілер
және маркетингтік іс-құрылымы;
- маркетинг стратегиясы мен ұйымның бағдарламалары;
- нарықтықты сегменттеу процесі мен сегменттерін таңдау критерийлері;
- сату және баға белгілеу саясаты;
- жарнама стратегиясы және сатуға жәрдемдесу;
- Кәсіпорынның маркетингтік ортасын ұйымдастыру сипаттамасы (жанама және тікелей әсерлер).