Flip.kz пен мансапты бастау, маркетинг студенттеріне арналған мүмкіндіктердің тұсаукесері
Жоғары оқу орындарының бизнес-қоғамдастықпен ынтымақтастығы бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие мамандарды даярлауда маңызды рөл атқарады. Бұл серіктестік студенттерге теориялық білім ғана емес, сонымен қатар практикалық тәжірибе алуға мүмкіндік береді, бұл олардың табысты жұмысқа орналасу мүмкіндігін айтарлықтай арттырады.
Бизнес кәсіби дағдыларды қалыптастыру үшін қажетті нақты тәжірибені ұсынады. Тағылымдамалар, жобаларға қатысу, тренингтер-мұның бәрі студенттердің нақты жұмыс жағдайларын жақсы түсінуіне ықпал етеді. Компаниялар өз мамандарын "өсіруге" мүдделі. Бұл студенттерге мансаптық бастауды қамтамасыз ете отырып, оқудан мамандықтың алғашқы қадамдарына дейінгі жолды жеңілдетеді.
Бизнес-серіктестермен кездесуді жалғастыра отырып, 2024 жылғы 3 қазанда Маркетинг мамандығының студенттері үшін компания өкілдерімен "Flip.kz" дөңгелек үстел ұйымдастырылды. "Flip.kz" - бұл Қазақстан нарығында көшбасшы орын алатын әлемдік деңгейдегі әмбебап интернет-дүкені.
Бүгін Flip.kz ол белсенді түрде кеңейіп, маркетинг саласында жас мамандарды тартуға мүдделі. Кездесуде маркетинг бөлімінің басшысы - Яровенко Луиза және HR бөлімінің басшысы - Готфрид Екатерина сөз сөйледі. Олар маркетологтың электрондық коммерциядағы жұмысының ерекшелігі туралы айтты: бұл маркетингтік стратегияны әзірлеу, мазмұнды жүргізу, жарнамалық науқандарды басқару және тұтынушылар базасымен жұмыс істеу.
HR бөлімінің басшысы ағымдағы бос жұмыс орындары туралы ақпаратпен бөлісті және студенттерді компанияға одан әрі жалдау мақсатында ағымдағы жылдың қазан айында өтетін маркетологтар үшін қарқынды оқытуға шақырды.
Бұл кездесу студенттерге практикалық тәжірибе алуға, негізгі дағдыларды игеруге және Flip.kz команданың бір бөлігі болуға бірегей мүмкіндік болып табылады.